marți, 20 noiembrie 2012

"Printre Picături" sau partea a doua în două părţi

În perioada 21-25 noiembrie se desfăşoară, după cum probabil majoritatea ştie, cel mai important târg de carte de la noi din ţară: Gaudeamus. Ca de obicei, în Bucureşti la Romexpo. La numitul târg mă voi afla şi eu pentru a-mi face (oarecum) cunoscut volumul de poezie "Printre Picături". La trei ani după debutul cu "Şotron pe Tabla de Şah" am definitivat un nou set de poezie, unul care-mi este foarte drag, foarte apropiat. După cum ştiu cei care au urmărit cu o regularitate relativă blogul, "drumul" şi "pasiunile" m-au modelat ca om şi exact despre asta vorbim "printre picături". Evident, separat. Încep cu drumul, trec la iubiri şi închei cu poezie. Dacă sunteţi puţin curioşi, vă aştept la Târgul Gaudeamus joi, 22 noiembrie, la nr. 235, standul ADPC, nivelul 4.50, ora 16:00. Cine nu poate ajunge acolo, cândva în luna decembrie va putea veni la Cărtureşti Constanţa şi repetăm figura. :)

2 comentarii:

  1. Felicitari!
    Eu astept venirea la Carturesti Constanta si vreau autograf special (asta ca sa testez spontaneitatea artistica)!
    Cu drag,
    De-a neamului,
    Anca

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc! Şi eu aştept cu nerăbdare lansarea la Constanţa :)

    RăspundețiȘtergere