joi, 15 ianuarie 2009

Cum ar fi ? II

O parte din mine isi doreste sa ma fi nascut negru. Adica de culoare. Adica afro-american ( poate in Chicago, poate prin anii '30 ). Asta numai pentru a simti Jazz-ul si Blues-ul asa cum numai creatorii sai l-au simtit. Nu e de ajuns ca-mi place, vreau sa-l CUNOSC.

In alta ordine de idei, nimeni nu poate spune " I've got the blues" cu mai multa sinceritate si simtire ca Miles Davis. Nu poti nici macar concepe de ce ii dadeau lacrimile pe scena in timp ce canta anumite melodii pentru ca nu i-ai trait viata.
Eu as fi vrut. Curiozitatea mea fara margini vrea sa ma puna in ghetou in anii '30 cu un pian in fata sau un saxofon in mana.

P.S. : Daca imi arunca cineva cocktailuri Molotov in curte diseara, sa-l(o) ia dracu.

3 comentarii:

  1. pai asa cum spunea o celebra mare femeie, "romanu' s-a nascut tigan". Deci intr-un fel esti negru. Semnat Martin Luther Burger King

    RăspundețiȘtergere
  2. eu ştiu, de fapt, ce parte din Dan vrea să se fi născut negru. :D

    RăspundețiȘtergere