marți, 23 martie 2010

Popeye

Studiourile Sony Pictures vor să producă un lungmetraj de animaţie cu Popeye în rolul principal. Dincolo de învierea morţilor în an de criză economică şi de idei, apare problema (pentru mine) că filmul va fi realizat 3D. Adică, tigvele "producătorilor" s-au gândit că dacă poate Cameron să facă dintr-un nimic 3D, hit la box office, iar Burton poate măcelări o poveste drăgălaşă (deşi plină de subînţelesuri) ca să iasă un supliment alimetar 3D pentru drogaţi din toată lumea, ei de ce n-ar profita de ocazia de a mai scoate ceva $ de la oameni luând un personaj de desene animate mort de 50 de ani şi băgându-i adâncime.
Sunt subiectiv, evident. Dar adevărul e că nu m-a atras niciodată un marinar cu tumori în loc de mâini (vezi Family Guy), orb, cu gura strâmbă, şi care după ce că abia vorbeşte, mai stă la taclale şi cu un vapor. Ca să nu mai spun că se bate mereu cu unul de 3 ori cât el pentru o tipă (fie vorba între noi) cel puţin urâtă.
FAQ despre Popeye:
1.Promovează mâncarea sănătoasă? Da.
2.Promovează violenţa? Da.
3.Promovează fumatul? Da, pentru că în lipsă de alt argument, dau vina pe Popeye pentru viciul meu. Sunt convins că în afară de pipa din gură, desenele erau pline de mesaje subliminale.

Şi în acelaşi ton, nu eu am băut alcool prima oară, ci zâna măseluţă m-a gâdilat la subraţ în somn şi mi-a turnat Polar pe gât.

L.E. : Postul cu numărul 200

3 comentarii:

  1. :)) Din câte văd eu şti destul de multe despre Popeye!! Ai fost fan la vremea aia?... Glumeam. Nici pe mine nu mă încântă, mai ales că spanacul nu mi-a plăcut niciodată... oricât de sănătos ar fi. Şi totuşi rămân cu o dilemă... lungmetraj????

    RăspundețiȘtergere
  2. nu au facut un film? la un moment dat?
    eniuei, la cat mai multe posturi, si la cat mai multe 200(cred, mai ales cu noi)!

    RăspundețiȘtergere