joi, 19 ianuarie 2012

Tanana

Cu nemăsurată surprindere şi rezervată bucurie am observat astăzi, accesându-mi blogul după 3 luni de praf adunat, că loialii mei urmăritori nu m-au abandonat. Din pură simpatie, speranţă uneori deşartă sau pur şi simplu omisiune au rămas abonaţi, ei şi încă 2-3 care ştiu că se uită zilnic să vadă dacă a mai răsărit ceva pe pământurile mele. Ei bine, programul extrem de încărcat din ultima perioadă, sărbătorile, obişnuita lene, blocajele psihice şi o mică intervenţie chirugicală încheiată cu succes m-au ţinut departe de intimitatea tastaturii blogosferice. Acum că mi-am făcut revenirea, să trec la subiect. Mereu am crezut că nume gen O'Reiley, O'Neil, O'Hara etc. sunt echivalentele Amăriilor, Apetrilor şi Altora. M-am înşelat, ca de obicei. " O' " vine din vechiul englezesc "Un" care însemna "nepotul/nepoata lui". În singurătatea convalescenţei mele mi s-a părut ceva de urcat de blog, iertaţi-mi îndrăzneala. Aşadar, să auzim de bine!

N.B.: Nu voi scrie de proteste. Mă cac pe protestele voastre. Adică avem de ce, avem cum, avem cu ce, dar nu avem cu cine şi e greu să te disociezi de masele de cretini, aşa că prefer să nu. Oricum toţi posibilii înlocuitori sunt la fel de rahat.

3 comentarii: