duminică, 12 aprilie 2009

Aseara s-a mai sters o amintire

Intre Stuf si Corsarul, nimic in afara de acel trotuar deja vestit. La Frontiera surprinzator de multa lume. Se manca , se bea, se asculta muzica buna. Era biiinee... Intra doi indivizi "de Costinesti", ne holbam putin ciudat la ei, dar ne-am obisnuit. Ei la fel. Mai depanam o amintire, mai desertam o sticla de vodca, in barca pare ca nu ne bate vantul chiar asa tare...
Stiu ca a venit o rulota de NT cu vro 6-7 tineri ce fac in ciuda Romaniei. Vant puternic, rece, ei foc de tabara. Au venit din NT ca sa faca un foc de tabara in Vama. In drepata noastra e foarte posibil sa fi fost procreeat un copil. Un copil ce va mai vedea pe litoral o singura epava ce se incapataneze sa se lupte cu Neptun. Cea din Costinesti. Cea de langa bulgari s-a dus de tot la fund....in acelasi an cu Vama...

4 comentarii:

  1. aia de la Costinesti sper sa ramana... :)
    chiar, cum mai stam cu asfaltul la Vama...?!?

    RăspundețiȘtergere
  2. o fi vreun semn

    poate vad si eu maine vama.

    RăspundețiȘtergere
  3. iti doresc numai lumina si bucurie de pasti! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am bani sa vin de-acum, dar sper sa ajung si eu peste o saptamana... sa-mi iau un ramas bun.

    RăspundețiȘtergere