joi, 2 aprilie 2009

Habar n-am ce vreau sa zic mai jos

O coperta a unei carti ce sta nemiscata de ceva vreme pe birou imi arata o camera fara mobilier, luminata natural, cu un cearsaf aruncat pe jos. II zice ceva cu zahar...
Cat cinism in jurul meu. Cata ironie si sarcasm.
Diferenta esentiala intre flegma si lacrimi e ce flegma e mai personala. Lacrimile le mai ascunzi, le mai stergi. Dar cand scuipi pe cineva, scuipi din suflet. Vrei sa-ti simta framantarile scurgandu-i-se pe fata. N-am incercat, nici nu cred c-o voi face. Pentru ca-mi place mai mult sa-mi beau amarurile. N-am mai combinat demult amarul cu o bautura tare si cu sarurile irisului. Pentru ca am crescut! Asa mi se spune. Sunt gata sa ma arunc in viata cu curu inainte ca sa am unde sa-mi iau suturile aferente cresterii. A, si... Deep Purple - Sometimes I Feel Like Screaming

Un comentariu:

  1. abia acum am citit postu asta.. cred ca acum sunt muza ta nu?
    ps: ai pus tu frana aiurea si mi-a sarit saliva de pe buze :)

    RăspundețiȘtergere