luni, 8 iunie 2009

Instiintare

Saisprezece ani, saisprezece drapele am fluturat deasupra campului de lupta unde baciului nu i-a mai ramas decat sa-si deplanga tragedia. Nimic altceva decat barbati si femei, oameni disperati ce spera sa zboare pe sub frunzele cazande .
Destinul ma cheama, m-am decis sa ies din umbrele mintii mele obosite si sa-nfaptuiesc ultima tranzactie la suprafata cu aprobarea ei, desigur, a ei, celei de langa glastra.

Sub luna cu sange rece, capitanul isi trimite gandurile prin ordonanta iubire catre ea, cea cu chipul de nedescris, cu chipul ei, vis ce-l uiti cand te trezesti.

Mirosind a tot ce n-am avut, ea pleaca spre cearsaful vesnic alb, spre cele -40 de grade pe care le voi resimti pana-n maduva oa.... sufletului nostru comun sfantul din mine mai renunta o data gandindu-se cu fanatism la un lacatus priceput ce-i va inchide poarta catre ceilalti gandindu-se mai mult ca de obicei cade tot cerul cu raiul iminent cade peste mine probleme cu spatele am avut mai mereu dar acum atarna prea greu de gat bolovanul apa nu-i asa adanca si din nou nu-mi iese cum trebe mai raschetez putin din griji si sper ca pana la urma...

8 comentarii:

  1. hahahaha ce-mi plac postările astea scrisă din pură disperare (fie ele şi citate) la care lumea nu poate să spună decît "eşti bine?". mă gîndesc doar la un vers: "acum, cine te vede crede că eşti nebun, nervii tăi încep să cadă". trebuie neapărat să bem una, două sau mai multe sticle de vin.

    RăspundețiȘtergere
  2. as zice ca stii ce ai de facut... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e citat....primul paragraf e o parafraza, cei drept nu foarte reusita.

    RăspundețiȘtergere
  4. eee, ca să fim corectitudinea întruchipată, nici parafrază nu e, e un fel de traducere. în fine, nu asta-i important.
    hmmm cine-i elza?

    RăspundețiȘtergere
  5. mda..pana la urma nici parafraza, nici traducere, ceea ce-i cam de cacat. nu stiu, stapana unui blog pe care-l mai citesc :)
    a, rectificare la commentul meu precedent: " ce-i ". :">

    RăspundețiȘtergere
  6. elza are blog?

    Ne pare rau, dar pagina pe care o cautati nu exista. Va recomandam sa consultati: Lista blogurilor de la A la Z

    RăspundețiȘtergere
  7. se vede ca acest stapan nu citeste blogul... acel blog nu mai exista. actualizeaza lista sau sterge-l cu totul :)

    RăspundețiȘtergere