marți, 24 noiembrie 2009

These are the days of our lives

Uneori am impresia că trăiesc în trecut: copil ori tânăr beţivan şi totul era bine...zile nesfârşite, eram tineri, fără griji trăiam de distracţie şi nu ne păsa de nimic iar acum...când mă trezesc...îmi revăd viaţa ca pe o piesă jucată prost. Timpul...nu se discută şi nu se întoarce din păcate; iar dacă viaţa ar fi un carusel luaţi-mi, vă rog, bilet...


Queen - These are the days of our lives


P.S.: În loc de "lives" am scris iniţial, din greşeală, "lies". Mare dreptate aş fi avut.

3 comentarii:

  1. Si totusi, poti pune oricand inceput bun. Pana la urma tu decizi. So, shall we? :)
    Ca si eu am nevoie sa pun inceput bun, in fiecare zi.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu vreau bilet la inca o tura in carusel :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu vreau bilet la queen, imi iau dupa ce cobor din carusel

    RăspundețiȘtergere