duminică, 4 aprilie 2010

Retour

"[...]Trase o înghiţitură din sticlă şi din nou am fost mirat de rapiditatea reacţiei. Nu numai că redevenise vechiul Danny, pe care îl cunoşteam, dar simţurile şi intuiţia i se ascuţiseră pe loc; deveniră atât de pătrunzătoare, încât îmi ghici gândurile. Nu te baza pe revenirea asta, spuse. Durează foarte puţin. Alcoolul te stimulează numai în primele clipe, apoi te deprimă. Sper că ai să pleci înainte de a mă vedea în faza a doua. Nu cred să se manifeste chiar acum. Nu mi se întâmplă niciodată când sunt încă treaz. Apoi mă privi drept în ochi cu o privire umedă, strălucind în lumina lumânării.[...]"

John Steinbeck - Iarna Vrajbei Noastre

2 comentarii:

  1. alcoolul indiferent de persoana trezeste la viata latura pe care o tii ascunsa... devii mai realist poate cu fiecare picatura, dar iti dai si seama ca nu e bine.
    Alcoolul e bun oricum.

    RăspundețiȘtergere