miercuri, 18 mai 2011

"Dă-te bă că vreau io să stau aici"

Probabil că mulţi dintre voi au fost măcar o dată la cinematograf. Şi probabil că o parte dintre cei care au fost la cinema au primit bilet pe care scria rândul şi locul, iar când au ajuns la intersectarea corectă de coordonate au găsit un ţăran înfulecând floricele pe locul respectiv. Schimbând direcţia, probabil că unii dintre voi au văzut poze sau filmuleţe pe net cu dobitoci care mimează sex, stau în curul gol, beau, sau fac poze cretine cu telefonul pe diverse morminte. Probabil că majoritatea aţi văzut de asemenea ştiri de pe la noi din ţară cu profanatori de morminte ce doar au distrus, sau au şi furat din locurile de veci. Cele legătură au aceste 3 ipoteze? Păi dacă le punem cap la cap, rezultă Marean Vanghelie. De ce? Explic: Nesimţit + Cretin + Profanator de morminte = Marean Vanghelie. Se pare că responsabilul sectorului 5 din Bucureşti cu Vanghelioanele i-a băgat abuziv în aceeaşi criptă pe bunică-su şi încă o rudă. A, am uitat să specific că acea criptă se află în Cimitirul Bellu şi era ocupată de Iacob lahovary, membru al celebrei familii nobiliare româneşti, general şi diplomat, decedat în 1907, şi familia sa. Jurnaliştii de la ziarul Adevărul (cei care prezintă în detaliu cazul în articolul: http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Vanghelie-profanator_si_mincinos_0_482352344.html?source=yahoo)
citează şi declaraţia unui angajat al cimitirului care susţine că rămăşiţele familiei Lahovary au fost deshumate şi aruncate la gunoi. Sincer, aş vrea să mai comentez, dar simt că mi se face greaţă. La propriu, îmi vine să vomit când mă gândesc la imitaţia asta de fiinţă umană. Eu mă opresc aici, vă dau cuvântul dacă mai aveţi putere să continuaţi după ce citiţi articolul.

3 comentarii:

  1. Am citit articolul. Intr-adevar multa greata. Iti dai seama bunica-su ii facea pantofii lui Lahovary, este un fel de razbunare pe fostii stapani si o dorinta cumplita de parvenire si identificare cu aristocratia (stapanii de drept).

    RăspundețiȘtergere