joi, 19 februarie 2009

Cronica Unei Zile Reusite

Azi am fost in forma. Am avut chef de cursuri, de scris, de citit, de pregatit proiecte, tot tacamu. Cred ca daca aveam tractor il scoteam la munci agricole numai asa... sa fiu PRIMUL care pune porumb anu asta! Azi as fi avut lumea la picioare, as fi putut intra in istorie, as fi putut descoperi vaccinuri... Dupa cum ati observat din schimbarea timpului relatarii, e clar ca n-am facut nimic. Am avut chef de orice dar nu m-am apucat de nimic. Probabil am avut prea multe pe cap si nu m-am putut decide...sau poate a fost ziua prea scurta...dar NU! Nu ma mai gandesc. Am irosit lamentabil o zi care promitea sa-mi aduca glorie si adulatia a sute de miliarde de fiinte din intreg Universul... ...as fi putut sa ma fac cunoscut africanilor...
*oftat*
Daca nu stiti ce sa intelegeti prin "n-am facut nimic", va spun : m-am trezit, m-as dus la facultate, 1 curs din 4, am baut o cafea, am mancat, am mai baut o cafea, am mers in Diverta vro 5 minute amagindu-ma ca poate voi gasi vro carte/pamflet/fluturas/broasca raioasa de calitate ( evident fara succes ) , am venit acasa, am stat, am mancat, am dormit, am facut dus si scriu pe blog.
In fine, scopul suprem al acestei enumerari de evenimente ( da, exista un scop! ) esta acela de a va da o palma peste ochi sa va treziti si de a va convinge sa nu va irositi niciodata o zi ca hamsteru de mine. Va pupa tata.

2 comentarii:

  1. ce frumoasa-i viata de student... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Drace!! Stiam eu ca ai mintit atunci cand ai zis ca ai treaba si de`aia nu mai stai la LEC!! :))

    RăspundețiȘtergere