sâmbătă, 7 februarie 2009

E devreme

E tarziu. Nu in sensul normal, fiind abia 12 noaptea , ci in sensul ca am de recuperat somn, am examen de la 8 si am o durere de cap ( care a devenit groaznica in ultimele doo zie ) ce ma tine de vro saptamana. Incerc sa adorm de trei ore si nu reusesc.
Ganduri din ce in ce mai negre si cate putina palinca in speranta ca ma va lua somnul. Pe dracu. Mi se face mai pofta.
S-a facut tarziu, in sensul ca nu mai am timp sa spun tot ce ar trebui, cum ar trebui. S-a facut tarziu si ma simt bine sub patura. M-am tarat cu ea intr-o mana si cu Pruna Lichida pana in fata tastaturii ca sa vad ca am ochii impaienjeniti de somn si de iminenta dimineata. Adica, din tarziu in tarziu, pariu pe zece mii ca o sa se faca devreme.
Vreau sa dorm. Pot sa dorm cand nu ma gandesc. Imi spun ca nu vreau sa gandesc. Gandesc ca nu vreau sa gandesc.
Ce mizerie...

2 comentarii:

  1. iar nu dormi? hai hai ca maine trezirea la 7. adica azi. adica.. somn usor

    RăspundețiȘtergere
  2. ba, eu am retinut un lucru important din toata povestea asta. Ai baut palinca fara mine! Eu trist.

    RăspundețiȘtergere