joi, 26 martie 2009

Lasa-ma sa te las

Probabil ca majoritatea oamenilor care au acces la internet folosesc scula asta si pentru alte lucruri in afara de mess. Ajungi pe un site care-ti place ( nu, nu porno ) si vezi ca administratorii au agatat acolo un fel de perfuzie pe care sa ti-o bagi in creier ca sa poti si tu sa fii la curent cu ce se mai intampla in respectivul domeniu. Sa-i spunem newsletter. Undeva pe pagina principala apare o treaba de genu: " Vreau sa ma abonez ", " Abonare Newsletter " etc. Dai click si tot ce-ti cer oamenii e sa bagi un rahat de adresa de mail valida. Boon... Bagi mailu, ei iti dau confirmarea si toata lumea e fericita de acum incolo.
Partea naspa vine la dezabonare. Te-ai saturat sa te frece astia la cap cu noutatile lor inutile asa ca te hotarasti sa pui punct. Intri pe site. Dai click la "Dezabonare". Ei iti zic ceva de genu : " Ati renuntat la serviciul newsletter", eventual si alte mizerii ( te roaga sa le dai motive ) si crezi c-ai scapat. Inchizi fereastra, si vezi ca ti-a venit mail. De la cine? DE LA AIA DE LA CARE NU MAI VREI! Ei iti mai spun o data ca nu mai esti in lesa, iti mai cer o data motive.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu