luni, 31 august 2009

Viaţa bate filmul

Am revăzut "The Shawshank Redemption". De fapt, îl revăd cam o dată pe an de vreo şase ani încoace. De ce scriu acum despre el? Pentru că acum, pentru prima oară, are cu adevărat relevanţă pentru mine.

"On the outside i was an honest man. Straight as an arrow. When i got in , that's when i became a criminal."

Cam aşa e. Ne naştem puri, fără griji, fără intenţii rele. Societatea care ar trebui să ne educe ne face criminali. Mă rog, neleguiţi. Fie că e vorba de înjurături, spăgi, bătăi, crime, sinucideri sau orice altceva.

"Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane. "


Tot în filmul de faţă am găsit şi epitaful perfect : Here rests he "who crawled through a river of shit and came out clean on the other side. "




P.S. : "Every man has his breaking point."

4 comentarii:

  1. chiar ieri am luat si eu shawshank redemption sa ma uit azi la el :| serios.

    RăspundețiȘtergere
  2. cateodata viata bate la fund filmul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce asa general si negrui? Ca pana la urma nu-i face pe toti criminali, nici macar pe cei mai multi. Numai ca pe aia pe care ii face, ii scoate in evidenta.

    RăspundețiȘtergere