joi, 27 august 2009

ave

aleluia / tac necuvinte în rime
banchet e-n celule / ea încă mă iubeşte
ci mâine-poimâine / prieteni / ce bine
voi fi mai tânăr ca astăzi / fireşte

bună seara tristeţe-tarantulă
venetică-n trupul trăitor-muritor
lasă-mi /'ntre două bătăi de pendulă
înc-un zbor cu îngerul meu păzitor

ciocni-voi-sparge halben 'nspumate
de-ale lumii sonate / piane - o mie
cu cei singuri pe lume / anume
în cafeneaua nopţilor albe / pustie

pân' dincolo de marginile firii
păşi-vom atuncea de voie / agale
s-adulmecăm mireasma fericirii
pe crucea 'n patru puncte cardinale

şi-apoi, purtat de-al tăcerii ecou
s-ajung la ea întru eternitate
cuibar să-mi fac în poala-i / cavou
acolo te aştept posteritate

ninge-ne-plouă acum
altădată-i furtună
îndată plecăm / cum-necum
fiecare pe calea-i / împreună

plouă-mă-ninge demult
ave / clipă zglobie
nici că-mi trebuie mie
vouă / prieteni / mai mult

...aleluia / tac necuvinte în rime
banchet e-n celule / ea încă mă iubeşte
ci mâine-poimâine / prieteni / ce bine
voi fi mai tânăr ca astăzi / fireşte


Dumitru Iftime - ave

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu